3.25.2014

Paczka

Ale dziś zwariowany dzień, a co dopiero tydzień, ogólnie mam 5 sprawdzianów, 3 z głowy, więc jeszcze jutro kartkówka z chemii i sprawdzian z matematyki oraz w piątek sprawdzian z biologii, koszmar jakiś :/ Jeśli chodzi o dziś, odpoczywam po szkole i czekam na ostatniego kuriera, było ich już dwóch. Jeden przywiózł nowy rower mamy, czekamy jeszcze na mój i dostałam buty, pisałam o nich w poprzednim poście.
Ogólnie chciałabym polecić SELECTSHOP, sprawnie poszła wysyłka, w sobotę zamawiałam, wszystko się zgadza jeśli chodzi o zamówienie, duży asortyment na stronie.











Nike sb Zoom Stefan Janoski. Czy jestem zadowolona? BARDZO! Szukałam ich wszędzie w Łodzi, gdzie mi przyszło do głowy i jedynie co, to były męskie i nie te kolory. Buty jak na razie wg mnie są wygodne i wizualnie bardzo mi się podobają. Co sądzicie? :)

1 komentarz:

  1. Ślicznee <3
    +Zostałaś nominowana (prze mnie) do LBA .. dzięki temu twój blog będzie miał większy rozgłos.. Szczegóły na moim blogu (w tym też co znaczy LBA) -->http://meerga.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń